Is alles op voorraad?
Direct onder de prijs ziet u of het artikel op voorraad is of dat het een nabestelling betreft. Let op: Garens worden alleen verzonden met hetzelfde verfbad of afkomstig uit dezelfde batch. Dit om kleur- of kwaliteitsverschil te voorkomen. Dit komt vooral voor bij recycled garen. Het kan dus zijn dat volgens de website een artikel wel op voorraad is, maar toch niet leverbaar is. U ontvangt in dit geval altijd een mail! We leveren nooit, zonder overleg met de klant, garens uit verschillende batches of kleurbad!
Ik wil meer bestellen maar er is niet voldoende of geen voorraad?
De meeste artikelen kan je gewoon bestellen. Is er een deel in nabestelling dan komt je bestelling in backorder te staan. Het kan dan zijn dat de levertijd met 1 of 2 werkdagen verlengd wordt. Is de levertijd langer, dan mailen wij u.
Wilt u iets bestellen maar is het uitverkocht? Mail in dit geval naar info@wolzolder.nl. Als het artikel wel beschikbaar is bij onze leverancier dan kunnen we het voor u bestellen. We geven dan meteen de levertijd aan.