Zoek
Sluit dit zoekvak.

I.v.m. een interne verhuis deze week, kan je levering vertraagd zijn! Mail gerust bij vragen!

Veelgestelde vragen

Voorraad

Is alles op voorraad?

Direct onder de prijs ziet u of het artikel op voorraad is of dat het een nabestelling betreft. Let op: Garens worden alleen verzonden met hetzelfde verfbad of afkomstig uit dezelfde batch. Dit om kleur- of kwaliteitsverschil te voorkomen. Dit komt vooral voor bij recycled garen. Het kan dus zijn dat volgens de website een artikel wel op voorraad is, maar toch niet leverbaar is. U ontvangt in dit geval altijd een mail! We leveren nooit, zonder overleg met de klant, garens uit verschillende batches of kleurbad!  

Ik wil meer bestellen maar er is niet voldoende of geen voorraad?

De meeste artikelen kan je gewoon bestellen. Is er een deel in nabestelling dan komt je bestelling in backorder te staan. Het kan dan zijn dat de levertijd met 1 of 2 werkdagen verlengd wordt. Is de levertijd langer, dan mailen wij u.
Wilt u iets bestellen maar is het uitverkocht? Mail in dit geval naar info@wolzolder.nl. Als het artikel wel beschikbaar is bij onze leverancier dan kunnen we het voor u bestellen. We geven dan meteen de levertijd aan. 

Bestelling

Ik ben wat vergeten, kan het nog bij mijn bestelling?

Ja, u kunt artikelen toevoegen tot het moment dat u van ons een bericht krijgt dat de bestelling is verzonden of afgerond. Het kan zijn dat de afhandeling van uw pakket dan wel vertraging heeft. Als u wilt bijbestellen maak via de webwinkel een nieuwe bestelling aan met de artikelen die u toe wilt voegen. Zet de verzending op ‘afhalen’ (er worden dan geen extra verzendkosten berekend) en schrijf bij de opmerkingen het order of bestelnummer van uw eerdere bestelling. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Ja, u kunt uw bestelling wijzigen tot het moment dat u van ons een bericht krijgt dat de bestelling is verzonden of afgerond. Mail in dit geval naar info@wolzolder.nl

Retour of annuleren van de bestelling

Ik wil een artikel retourneren

U kunt een artikel retourneren. Voor de voorwaarden, klik HIER.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, u kunt uw bestelling annuleren. Stuur, als het nog niet is verzonden, binnen 2 dagen een email naar info@wolzolder.nl